Harry Potter ve Melez Prens izle

serisinin devamı olan henüz vizyona girmemiş olan “” filminin fragmanı sitemizde! Buyrun izleyin 🙂

Fragmanı izlemek için tıklayın.

28 Yorum

  1. ışılay dedi ki:

    cok guzel bence bıdaha televızyona yayınlansın şımdı ınternetten ızledım cok begendım

  2. juf dedi ki:

    ben harry potter hastası biriyim çok ve çok seviyorum tum flimleri var bende

  3. melisa dedi ki:

    bence bütün filimleri çok güzel ve ben en çok happy potter seviyorum

  4. EZGİ DÜNDAR dedi ki:

    BNDE ÇOKH SEFİYODUMA MA AARTIK SOHUDUM BAZI HABERLERDEN SONRA AMA GİNEDE FİLMELERİNİ ÇOKH SVEİYORUM EMMA WATSONU ÇOK SEFİYORUM ONUN YENİ KENDİ DİZİNİ ÇOKH İZLEMK İSTYORUMA MA NSL İZLİCEMİ BİLMİYORUM BNM LE HARRY POTTER HAKKINDA KONUŞMAK İSTEYENELER BURAYA YAZABİLRLER

  5. EZGİ DÜNDAR dedi ki:

    bnde harry potterın bütün filmlerini çokh seviyorum üyük bi ilgiyle izliyorum harry potterın kandisi çokh sefiyodum ama artık sohudum ingilteredki bir tiayoroda kötü bir vaziyyette oynadığından beri emma watsonuda çokh sefyorum kenisini çokh beyenşyorum çokh gsl bi kıs yeni bir dizisi vara ama kendi ülkesinde yayaınlanıyo sihiri papuçlar mı nyedi adı dizisini çokh izlmek istiyoruma ma nsl izlicemide bilmeiyorum melez prenside sabırsızlıkla vizyona girmesini beklicem ve girer girmez izliycam

  6. muhammet akdağ dedi ki:

    neden açmıyor bu anlamadım siz anladıysanızbana yazın

  7. yakup akbulut dedi ki:

    bence ben ezgi dündara katılmıyorum çünkü bütün flimlerine aşıgım hepsi çok güzel nasıl olursa olsun ben yine çok severim seniiiiiiiiii seviyorum harry potter

  8. Nurullah ALkan dedi ki:

    mrb. arkasdlar bdne harry potter hayranıny ve onun bütğn filim lerinii cd si var htta kitablarını okdmve orjinal kitabları var ama bu son filmini izleynd eyr izleyn varsa sitesini yollarsa cok mtlu olrum

  9. aleyna dedi ki:

    harry potter i oldum olasi sevmem cok igren c ben ce flm so hassliche flim fur mich

  10. denizz dedi ki:

    bhen harry poter melez prens adlı f,lmini isledim çhok beğendimm okadar güseldiki daha vizyonda olmamasına rağmen isledim emma watsonunda dizisini çhok beğenerek isliom harry potter iinde tüm serisi var bnde melz den sonra ölüm yadirgarları çıkıcakk harry potter seni çhok ama çhok seviorumm tabi herkes bnm kadar sevemes ama olsun önmli deill

  11. muhittin dedi ki:

    harry potterden nefret ederim size kutsal damacanayı tavsiye ederim süper bi film:D

  12. asfsadg dedi ki:

    bkaın by flmde dumbledore ölcek snape öldürcek ama nedeni bi sbrakii filmde anlarsınz 😀 sizi bi şerefsitlik edip filmi analtıyı misterseniz =)

  13. berk bilici dedi ki:

    heriy potır hastasıyım en çok izlediğim film

  14. esra dedi ki:

    harry potter’a bayılıyorum bende bi melez rensi izlemedim bizim filim satn yerede gelmedi yoksa alıp hemen izliyicem filmdeki 3 başrölcüyüde çok seviyorum harmani fimlde galiba harmoni ron san hoşlanıyor bu pek belli olmsada bazı yerlerinde belli diyor en belirgin yer ateş kadehi azkaban tutsağında biraz şüphelenmiştim ama o kadar pek nbişşey olmadı ama ben harry ile çıkmalarını istiyordum harmoni çok güzel bir kız gerçektende

  15. Fatih dedi ki:

    ben yalan sölemiyorum harry potter bardan çıkarken kavgada öldü

  16. CANER dedi ki:

    harry potter süper birisi keske türk olsaydı da çok güzel olurdu
    ama kurtal damacana çok komik
    harry potter macera pesinde bir ingiliz bir adam 18-19 yaslarındamı ne

  17. CANER dedi ki:

    doğru değilmi

  18. hakan dedi ki:

    harry potter çok güzel bir film melez prenste dumbledore ölcek snape onun için çalışıyor ve dumbledore voldemort şüphelendiği için dumbledore snape den kendisini öldürmesini isteyecek. bu bölüm cok heyecanlı

  19. ...ömR.. dedi ki:

    DENİZ SEN İZLEDİYSEN Bİ SİTEYE ATSANA NOLUR …

  20. talha dedi ki:

    ben harry potteri cok seviom….artık harry potter hastalanmasın….
    artıta 6 çıksın

  21. kileer dedi ki:

    yaa 3 boyutlıı saat 12 deymiş yapılırmı bu off yaaaaa

  22. kileer dedi ki:

    vede dumbldore un kitapta escinsel oldunu idda ediolar

  23. merve dedi ki:

    harry potter ın hastasıyım ona kıyamıyorum bidaha hastalanmasın o bir yıldız o harry yarın sinemaya gidiyoruz arkadaşlarla HARRY POTTER melez prens sinemasına çok heyecanlıyım onu çok seviyorum bakışlarına hastayım he bide gözlüklerine çok tatlı şirin yakışıklı ve sevimli oluyo harry potter unutma sen benim ve benim gibi olan bütün genç kızların hayranı ve hastası olduğumuz birisisin her zaman kalbimizdesin bunu unutma tatlı çocuk

  24. Sena dedi ki:

    bn qittim spr bi film RON WEASLY KOMEDİ GİDİN BENCE ÖLE BÖLE DEİLL 😀

  25. mahir dedi ki:

    ya arkadaşlar ben melez prensi buldum bi ara yine kayboldu ben de haryy çok seviyorum lütfen biri yardım etsin canım çıktı bulana kadar ama yine kayboldu site

  26. ısabella_marie_swan dedi ki:

    valla harry poter benim hayatıımın ana karakteri kim ne derse desin ben tam bir harry potter hayranıimm:;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  27. didem dedi ki:

    ben harry potter ı sinemada izledim çok çok çok güzel bence en güzel film harry potter ve melezprensonun için de…
    ama gerçekten en güzel kız emma

  28. harry potter dedi ki:

    evet bende harry potteri seviyorum izledim ilk anda cok sevdimi anladım keşke harrynin yerinde ben olsam emma watsonda cok güzel bir kız harry potterin tüm oyuncularını seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm saygıalrla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir